fbpx
You are currently viewing קעקועי אולד סקול

קעקועי אולד סקול

קעקועי אולד סקול עשויים גם להיקרא קעקועים מערביים או מסורתיים, הם מרהיבים וצבעוניים להפליא. קעקועי אולד סקול מקושרים עם מלחים.

הפיתוח של סגנון אמנות זה מגיע מהחלקים הראשונים של המאה ה-20. קעקועים אלה מאופיינים בצבעים עזים, קווים עבים ומוטיבים משותפים אחדים, ביניהם נערות, סנוניות, ורדים ועוגנים. 

סגנון זה הגיע לידיעתם של מלחים אירופאים במאה ה-19 ובמאה ה-20. הם הפכו אותם לחלק מהתרבות שלהם. לכל קעקוע הייתה משמעות שונה עבורם. לדוגמה, קעקוע עוגן נחשב כקסם נגד טביעה. בנוסף, קעקוע סנונית פירושו היה שהמלח תמיד ימצא את דרכו הביתה בשלום. קעקוע של ספינה היה למעשה מעשייה מטפורית עבור המלחים, אין זה היה רק מקום עבודתם, אלא גם המקום בו צברו חוויות ומשמעות.

מלחמת העולם השנייה הפגישה בין מגוון רחב של אנשים ממקומות שונים בעולם, תופעה זו הפיצה את סגנון קעקועי האולד סקול  והפכה אותו לפופולרי במיוחד.

בעבר הרחוק קעקועי אולד סקול שימשו את התקשורת כדי להציג מישהו בעל היסטוריה או תרבות כלשהי. אולם כיום לקעקועי האולד סקול קיים דור חדש של חובבי הקעקוע שאינם מודעים לסטיגמת העבר המיושנת.

קעקועי אולד סקול נחשבים כיום לאחת האופציות המסורתיות הכי פופולריות ומיוחדות לקעקוע.

רוצים לעשות קעקוע אולד סקול? השאירו פרטים ונחזור אליכם
או התקשרו למספר 050-7317001

Close Panel
George Lucas Calls Galaxy's Edge "Star Tours on Steroids." 4 chlorodehydromethyltestosterone anabolic steroids medicine, anabolic steroids legal countries - loarts.ru