fbpx

הוראות טיפול

  1. בתום ביצוע הקעקוע הוא ינוקה וייעטף בניילון נצמד, יש להשאיר את החבישה על הקעקוע במשך שלוש שעות ולאחר מכן להסירה, לנקות מהקעקוע בעדינות הפרשות ושאריות המשחה, במים פושרים וסבון בעזרת הידיים בלבד כדי להימנע מלשפשף אותו, ולתת לו להתייבש באוויר.
  2. בתום הניקיון הראשוני ובמשך 24 השעות הראשונות לאחר ביצוע הקעקוע, יש לעטוף מחדש את הקעקוע (ללא מריחת משחה) ולחזור על פעולת הניקיון והחלפת החבישה כל 4-5 שעות לערך.
  3. בתום 24 השעות הראשונות, יש להסיר את החבישה האחרונה, לנקות ולייבש את הקעקוע היטב, ולמרוח שכבה דקה של משחה על אזור הקעקוע.
  4. יש להמשיך ולמרוח שכבה דקה משחה פעמיים-שלוש ביום על אזור נקי עד להחלמה מלאה של הקעקוע, כחודש עד חודש וחצי (החלמה מלאה היא כאשר הקעקוע סיים להתקלף והעור באזור המקועקע כבר אינו מבריק).

מה לא לעשות:

  • במהלך תקופת ההחלמה שלאחר ביצוע קעקוע אסור לחשוף את הקעקוע לשמש ישירה שעשויה ליצור בעיות בהחלמה ולגרום לדהיית הפיגמנט.
  • אסורה טבילת הקעקוע בים \ בריכה \ ג'קוזי \ אמבטיה וכו' על מנת למנוע הזדהמות של הקעקוע ולאפשר לו החלמה תקינה.
  • אסור במהלך ההחלמה לגרד, לשפשף או לגרום כל טראומה פיזית לקעקוע.
  • כאשר יגיע השלב בו יתחילו הגלדים להתקלף יש לתת לקעקוע להתקלף מעצמו. אסור לקלף או לגרד את הגלדים.

טיפים

  • אין להשאיר את החבישה הראשונית על הקעקוע ליותר מ5 שעות!
  • יש להשתדל ולשמור על אזור הקעקוע נקי במיוחד בכל תקופת ההחלמה, יש לנקותו בעדינות בעזרת הידיים בלבד ולייבשו היטב לפני מריחת משחה.
  • יש להקפיד ולמרוח שכבה דקה בלבד של משחה במהלך הטיפול על מנת לא "לחנוק" את הקעקוע, ולמרוח מספר פעמים הדרוש ביום על מנת לשמור עליו לח בלבד.
  • יש להימנע מפעילות גופנית והזעה של האזור המקועקע ככל שניתן בתקופת ההחלמה ולאפשר לקעקוע "לנשום" (כשאינו מכוסה בבגדים וכדומה) כמה שניתן.

* מרגע היציאה מהסטודיו המשך הטיפול הוא באחריות הלקוח בלבד, יש לעקוב אחרי ההוראות הנ"ל בקפדנות, 50% מהצלחתו של קעקוע היא טיפול מסור ואיכותי לאחר הביצוע.

*ניתן לתאם לביקורת בתום 3 שבועות עד חודש על מנת שנוכל לבדוק את מצבו של הקעקוע ולקבוע סשן טאצ'אפים במידת הצורך.

הגעה לביקורת בזמן סביר אחרי ביצוע הקעקוע והחלמתו היא תנאי להמשך טיפול שלנו בו וביצוע טאצ'אפים (ללא עלות כמובן). לא נוכל לטפל או לתקן קעקוע של לקוח שלא יגיע לביקורת.

במידה ומתעוררת כל שאלה או בעיה שהיא, אל תהססו לפנות אלינו!

Close Panel
George Lucas Calls Galaxy's Edge "Star Tours on Steroids." 4 chlorodehydromethyltestosterone anabolic steroids medicine, anabolic steroids legal countries - loarts.ru